Toedeloeee! - Reisverslag uit Retie, België van Alien Nijs - WaarBenJij.nu Toedeloeee! - Reisverslag uit Retie, België van Alien Nijs - WaarBenJij.nu

Toedeloeee!

Blijf op de hoogte en volg Alien

22 Maart 2016 | België, Retie

Hoi iedereen!

Even een kleine test om te kijken of mijn blog wel degelijk aant macheren is.. ;)

Morgen kunnen we eindelijk na heeeeel lang aftellen vertrekken op onze buitenlandse stage naar Thailand.
Ons grote avontuur wordt dan wel overschaduwd door alle vreselijke dingen die vandaag gebeurd zijn, toch gaat het ons niet tegenhouden om met ons volle plezier te vertrekken!
Morgen om kwart na 5 in de namiddag vertrekken we vanuit Schiphol naar Bangkok. Na wat heen en weer getelefoneer is het dan toch in orde gekomen om onze vlucht om te boeken, aangezien we normaal vanuit Brussel zouden vertrekken.

Vandaag nog wat kleine dingetjes in mijn valies geduwd en die gaan wegen (niet teveel ingepakt, OEF). Nu maar hopen dat ik alles bij heb!
In het weekend nog Retie kermis gevierd en afscheid genomen van mijn super lieve vrienden, gisterenavond nog even gaan pintelieren om afscheid te nemen van mijn engeltjes in Lier en vandaag nogeens goed gaan eten met ma, pa, Stef en Stien.
Ik ben er dus helemaal klaar voor!

Ik wil nog graag iedereen bedanken voor de fijne laatste dagen thuis en ook iedereen die mij gesteund heeft door wafeltjes te kopen!

Ik laat snel iets van mij horen!

xoxo (voor papa; xoxo betekent kus-knuffel-kus-knuffel, hihihi)

PS: Wen er alvast aan dat ik van de hak op de tak ga springen en geen formele schrijfstijl heb, hihi ;) (en misschien ook maar aan mijn schrijffoutjes)

• 23 Maart 2016 - 01:24

Anja :

Gelukkig kan je toch vertrekken! Het is echt raar dat het leven gewoon verder gaat, ondanks alle verschrikkelijke gebeurtenissen ... Doe dat goed en hou ons op de hoogte!

• 23 Maart 2016 - 08:18

Borremans.rita:

hee goe die test !!!
    weten nu dat werkt en hou ons op de hoogte
    veilige reis en toi toi
    ik weet nu ook wat xoxo betekent hi hi

lieve grtjs tante rita

• 23 Maart 2016 - 11:00

Anouk:

Alien,

Schatteke, doet dat goed daar in Thailand! Maar ik twijfel er niet aan, dat komt allemaal goed!
    Geniet ervan en tot snel!

Dikke kus

Anouk

• 24 Maart 2016 - 09:37

T. Sis:

Alien, geniet ervan en we kijken al uit naar je eerste reisverslag! dikke kus XXX